Megaspoiler i trailer!

Jag hade verkligen inte tänkt tjata ut det här ämnet mer, men jag måste utfärda en varning för alla som vill läsa eller se Warm Bodies: trailern för filmen innehåller stora spoilers!
Jag har sagt det förut, avfärda inte boken (eller filmen) bara för att den handlar om en zombie. Alla gillar den inte, men de allra flesta blir glatt överraskade och de flesta av dem tycker mycket om den. Jag älskar den. Och jag känner att det är väldigt viktigt att få "upptäcka" vissa grejer på egen hand, det känns viktigt att inte veta om dem.
Jag har tagit på mig att tima hur mycket av trailern man tryggt kan titta på. Svaret är exakt 1 minut & 40 sekunder. För säkerhets skull säger jag 1.38! Är man nyfiken och ändå vill se trailern, se då bara till 1.38 (kan förstås variera beroende på vilket klipp man ser, ta med det i beräkning). Och ni som redan läst boken, njut av trailern!! Jag gillar den riktigt mycket, hoppas ni också gör det :)

(Tidigare inlägg, WB1, WB2 och Uppföljaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0