Superintressant i oktober

Fantastiskt många spännande släpp den här månaden! Jag kan inte minnas om det någonsin varit så mycket böcker samtidigt som jag blivit riktigt desperat efter. Jag börjar verkligen få tillbaka läslusten och det är så uppfriskande, det berikar liksom hela livet.

Den här månaden får vi bland annat dystopi, tidsresor, drakar, havsfolk och jinner. En om änglar/vampyrer också men det är väl den enda jag inte är supersugen på. Men alltså den där Talon, wow vad den lockar. Tror inte jag riktigt gillar omslaget till Exquisite Captive, men den låter så spännande varje gång jag kollar in handlingsbeskrivningen. Fast jag är ju som bekant lite extra svag för jinner, jag hoppas den kan leva upp till förväntningarna. Bästa omslaget måste dock vara Atlantia. Perfekt stilrent, snyggt, bra färger och illustrerar innehållet. 

      Supernatural                  Fantasy                      Sci Fi                      Fantasy                    Dystopia
 
       Paranormal                 Fantasy              Urban Fantasy            Supernatural               Paranormal
 
(Håll över bild för att se titel och eventuell serie, klicka för att komma till goodreads)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0