Kolla trailern!

Många har redan hunnit dela med sig av denna härliga nyhet, men; trailern till Catching Fire är ju faktiskt här nu! :D

Jag är så glad för jag tycker de har fått till den så himla bra. Det slog mig först efter att jag sett klart den att det bara är en del av boken som framgår i trailern, de har lyckats göra den väldigt spännande utan att avslöja händelser som är viktiga att få uppleva/upptäcka själv.
Premiären är i november!
Har man inte sett/läst ettan än, så vill jag dock varna för spoilers ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Pepp! Jag var lite kluven till den första filmen, men eftersom Jennifer Lawrence är så fantastisk ser jag fram emot den andra ändå.

Svar: Ja hon är verkligen fantastisk, ska bli så himla kul att se den här!
boklotus

2013-04-24 @ 15:56:46
URL: http://vildvittra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0