1 ny, väldigt efterlängtad!

Jag har så höga förväntningar på den här boken att det inte kan bli annat än fel ;)
Har längtat efter Poison jättelänge, och när jag fick hem den var den snyggare än på bilden! Baksidan är så smart också, med sitt "recipe for poison".
Det var så fint när man öppnade den, och jättesnygg rygg också. Jag hoppas, hoppas, hoppas... att den är lika bra som receptet och förtexten/baksidestexten föreslår. Jag hoppas den är lika bra som den är snygg!

Jag har även längtat den i ett jerka-inlägg >>

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Oj, var snygg ryggen på den är! Är också väldigt nyfiken på den. Läste om att författaren dog innan boken hann ges ut. Så tragiskt :(

Svar: Nej vad sorgligt! Det står i författarporträttet att hon dog 2011, men jag hade inte hunnit läsa det. Så otroligt tråkigt =(
boklotus

2013-04-09 @ 19:47:05
URL: http://boktycke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0