The Amazing Spiderman

Rent allmänt brukar jag inte gilla när man ändrar på saker som fungerar eller är bra. Jag hatar förändringar, så länge det inte är något dåligt som ändras förstås. Det verkar dock inte gälla filmer och böcker, för jag gillar nästan alltid nya tankar, vinklar och tolkningar.
Jag älskar den här rebooten av Spiderman! Det gör mig inget alls att de plockat bort MJ t.ex. Dessutom gillar ju jag Emma Stone så mycket så jag är bara glad att hon är den "nya" tjejen. En annan sak jag verkligen uppskattar är att de gjort Peter Parker till en så pass aktuell nörd. Den här sortens nörd är verkligen min typ, den typen jag blir lite kär i ;)
Handlingen håller och effekterna är bra, skådisarna likaså. Jag gillar fortfarande de gamla filmerna, men är väldigt förtjust i den här nya. Helt klart värd att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0