Woho för Posten! (1 ny)

Kolla vad jag fick av posten igår, trots att det var 4-6 levdagar, och jag beställde i tisdags! Mycket trevlig överraskning, trodde inte jag skulle hinna få den innan jul.
Jag har fortfarande lite mindre än halva kvar av första boken, men jag har segat på lite med flit för att jag inte vill sitta och vänta på tvåan. Nu kan jag speeda upp igen ;)
Fast jag upptäckte ju när jag försökte beställa den tredje (och vad jag vet sista) boken att den inte finns som pocket än?! Jag hoppas att Fire inte slutar med världens cliffhanger, för då måste jag nog köpa den häftade trean... Hoppas att den är på gång väldigt väldigt snart, gärna lagom tills jag är i slutet av den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0