Brevlådsgodis (annat nytt)

Den här gången har jag fått en film och en serie i brevlådan i stället för böcker. Eller vi ska jag väl säga, min sambo är ju också med och delar på de här :p
Jag har redan sett Dark Shadows och jag älskade den, men tror inte jag minns så mycket så jag ser fram emot att se om den.
Den här kortlivade serien däremot hade jag inte ens hört talas om! Råkade hitta den i en kampanj och tänkte "hm... en urban fantasy serie som inte håller på i arton säsonger och alltså inte bara blir töntig och förstörd? Kanske värt att testa!" Så nu håller jag verkligen tummarna att den är bra, och att den inte avslutas med en cliffhanger. Men jag har läst att säsongen har ett riktigt avslut så det ska man väl slippa :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0