Yue Sakimi illustrationer

 


 
DN har öppnat mina ögon för ännu en fantastisk illustratör. "Sakimichan" på t.ex tumblr eller deviantart. Jag blir imponerad, inspirerad och avundsjuk långt bortom min förmåga att uttrycka det i ord. Inta avundsjuk som i missunnsam förstås, utan som i "jag vill också"!
 
 
Vilken fantastisk talang, kolla bara på dessa bilder?! Det som meriterade dem att hamna på DN var föga överraskande de coola tolkningarna av disneykaraktärer. Väldigt smart och kreativ idé, måste ha varit hur roligt som helst att leka med. Några andra tuffa bilder ni måste kolla in är de på Elsa från Frozen och Jack Frost från Rise of the Guardians. Två iskaraktärer som finner varandra, även där finns det versioner där Elsa är killen och Jack är tjejen. Riktigt kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0