Lady Griffin, klar!

Nu är jag färdig med min första egna illustration, woho!

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Oh shit vad duktig du är! Gillar gripens ögon och fjädrar. Hur lång tid tog det att göra illustrationen?

Svar: Åh tack, vad glad jag blir! Jag har svårt att räkna i timmar eftersom det varierar varje kväll hur länge man hinner sitta. Men den här tog ca en vecka, och imorn är det två veckor sedan jag fick hem ritplattan :) Det har gått mycket fortare än jag hade trott och det är ju kul såklart!
boklotus

2013-11-12 @ 21:23:20
URL: http://boktycke.se
Postat av: Nike

Gud vad coolt! :) Älskar gripen. Och Lady Griffin själv ser ut lite som nån jag skulle vilja byta barndom med ^_^

Svar: Haha, jag med. Växa upp med gripar skulle nog inte va så tråkigt =D
Kul att du gillar den!
boklotus

2013-11-12 @ 23:01:41
URL: http://www.bokmalande.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0