Fantasyradio!


Gissa om jag blev glatt överraskad när jag imorse upptäckte att dagens gäst i morgonpasset snackade massa fantasy!
Jag vet sällan i förväg vem som ska gästa och blir alltid glad när det är t.ex Clas Svahn eller liknande. Kryptozoologi och inkaexperter kan det också dyka upp. Hade dock inte väntat mig Bo Eriksson som pratar fantasy och dessutom skrivit en bok om ämnet.

Vill man höra morgonens avsnitt kan man lyssna här eller ta hem poden som även jag kommer göra.

Jag tar förresten gärna emot tips på program eller podar som inte kräver medlemsskap eller registrering. Hittills lyssnar jag bara på Swedish Zomcast som jag uppskattar mycket, men det finns ju tid för många fler :)



Kommentarer
Postat av: Shamandaliex

Sf-bokhandeln har ju egen podradio om du inte visste det. Har inte lyssnat själv men ska göra det idag. Heja heja säger vi som gillar fantasy. Kodjo är ju ett stort fantasyfan också ;)

Svar: Vad kul, tack för tipset! Det ska jag absolut kolla upp till veckan =)
boklotus

2013-06-20 @ 11:58:11
URL: http://www.fantasygrottan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0