Pussel!

Det är inte bara bloggen som fått kliva åt sidan för mina radionerver, mitt läsande har också blivit lidande. Jag har försökt läsa som vanligt, för det är den bästa avkoppling jag vet förutom möjligtvis film. Men jag har inte kunnat koncentrera mig.
Som tur är hade jag det här pusslet som jag fick i julklapp! Till det krävs också koncentration, men det finns ingen handling att hålla reda på ;)
Det har varit så skönt att bara titta, tänka, lägga, och se motivet växa fram. Pussel är lite beroendeframkallande för mig och nu kanske jag måste köpa ett nytt. Jag blev väldigt förtjust i flera av dem som tillhör den här serien, t.ex Angel, Poison och Witch. Och den här, om någon känner sig sugen på att inhandla ett trevligt pussel, heter Shoeless.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0