Internet!

I måndags sparkade min dotter sönder modemet till vårt mobila bredband. I sömnen kastade hon foten rakt in i min dator som jag hade i knät i sängen och sedan dess hittar inte modemet åt internet längre.
Som tur är har vi det gamla modemet kvar men det hittade jag inte förrän just nyss, och det första jag gör är såklart att uppdatera bloggen ;)
Efter fyra dagars sökande lokaliserade jag äntligen det gamla modemet tillsammans med ett usb-minne som jag trodde var förlorat.
Till min förtjusning ser jag när jag loggar in att jag inte tappat alla mina läsare! Det verkar finnas några trogna återbesökare för det är en jämn linje i min statistik, och jag är så himla glad för det. Tack för att ni kommer tillbaka! :)

(För övrigt har vår TV gått sönder samt min skrivare, förstår inte vad som händer med all teknik omkring mig! ALT GR funkar inte heller men det är dock mitt eget fel)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0