Mänskligt rå

Jag har väl hittills i mitt liv inte varit så mycket för noveller, jag vet inte riktigt varför. Nyligen när jag var inne på kapitel1 snubblade jag över en novell som jag först var tänkt att avfärda, men titeln lockade mig för mycket. Jag kan säga att jag blev glatt överraskad, och lite intresserad av det här med noveller. Jag har så himla mycket idéer i mitt huvud, och bara en av dem har kommit ut i form av boken som jag själv tänker ge ut. Att skriva en novell måste gå så mycket fortare än en hel bok, så jag ska nog ta en funderare innan jag sätter igång med en ny bok, det kan ju få bli en novell i stället ;)
Den jag hittade och fastnade för heter Mänskligt rå, och den går att läsa via denna länk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0