Hjälp mig, jag vill kommentera

Jag har ett pyttigt problem som ibland är jättestörande: jag kan inte kommentera hos dem som har blogger/blogspot. (Jag vet inte skillnaden, adressen brukar vara blogspot men det är en liten blogger-ikon överst i de här bloggarna).
Oftast gör det inte så mycket, jag har vant mig, och börjar inte ens tänka på att kommentera om jag ser den där ikonen. Men ibland vill jag verkligen kommentera. T.ex vill jag svara i det här inlägget från bladvändaren, för jag känner igen mig så himla mycket. Men det händer som vanligt ingenting när jag trycker på "publicera" min kommentar.
Vet någon vad som är fel? Och vad kan jag i så fall göra åt det?

Kommentarer
Postat av: Anna - Boktycke

Kan inte du välja att kommentera med Namn/Webadress? Det är så jag brukar göra.

Svar: Jag har provat OpenID, Namn/Webbadress och Anonymt, men inget brukar funka. Enda gången det funkar är när det öppnas ett litet fönster, som en popup och så kommenterar man där, men inte när den ligger direkt på sidan som det oftast gör.
boklotus

2012-12-05 @ 21:08:48
URL: http://boktycke.se
Postat av: Carro

Jag kommenterar med namn/webbadress när det finns. Men inte alltid det gör det. Och oftast upptäcker jag det när jag redan skrivit min kommentar vilket är lite irriterande..

Svar: Jag har provat OpenID, Namn/Webbadress och Anonymt, men inget brukar funka. Enda gången det funkar är när det öppnas ett litet fönster, som en popup och så kommenterar man där, men inte när den ligger direkt på sidan som det oftast gör.
boklotus

2012-12-05 @ 21:16:55
URL: http://romeoandjuliet.blogg.se
Postat av: Anna - Boktycke

Hmm, okej. Har du testat med en annan browser? T.ex. Internet Explorer, Chrome, Firefox?

Svar: Hm, nej det har jag ju inte... =/ Men det känns som en rimlig orsak! Jag har firefox, kanske ska prova explorer och se om det funkar! Tack för tipset =D
boklotus

2012-12-05 @ 22:24:28
URL: http://boktycke.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0