Cirkeln på gång

Har någon missat att filmatiseringen av Cirkeln dragit igång? Inpselningarna började i mars, och 18 februari 2015 får vi äntligen se resultatet på bio. Man har inte läckt några skådespelarnamn, men den första bilden har i alla fall släppts:

Personligen är jag lite besviken på stylingen av Linnéa och Ida, jag tycker inte de är riktigt lik sig. Men det här är ju bara en enda bild, jag tror säkert att de är mer lik sig på duken eftersom alla är väldigt mån om att det ska bli troget boken. Det här ska bli så himla kul att se :)

(Tidigare inlägg: Cirkeln, Eld och Nyckeln)

Kommentarer
Postat av: Nike

PEEEEEEPP! :D

Längtar till nästa år nu - shit, filmen släpps ju rättså lagom till min födelsedag, till och med ^_^

Svar: Perfekt, då hoppas jag att du blir bjuden på middag och bio som present! :D
boklotus

2014-04-17 @ 16:50:21
URL: http://www.bokmalande.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0