Ett litet inlägg

Jädrar vad mycket reklam det har blivit på blogg.se! Oh well, det är ju här jag har bloggen så det måste ju få gå... 
Apropå det kan man inte längre besöka bloggen via boklotus.se, jag orkade inte hålla sidan vid liv. Men boklotus.blogg.se finns kvar, trots all reklam ;) 

Jag hade tänkt skriva om Cinder idag men jag tror jag skjuter fram det lite. Kortfattat: älskade den. Har även hunnit läsa ut Scarlet som jag också tyckte om. Men det går oerhört trögt med läsningen, jag kan inte förstå varför jag har så svårt att prioritera det.

Så håll till godo med grymt snygg illustration idag i stället för ett bokinlägg, nästan lite på temat Lunar chronicles: 
by muju


Kommentarer
Postat av: A.R.Yngve

Tar du emot boktips och recensionsexemplar? :-)

Svar: Tyvärr läser jag nästan aldrig längre så det vore lite bortkastat, men tack ändå :)
boklotus

2016-11-07 @ 22:36:30
URL: http://darcages.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0