Intressant i maj

Det är ovanligt få böcker som verkligen lockar mig i maj, men det var i stället ovanligt många favoritämnen på samma gång. Fantasy och sci fi kommer ju ut löpande, dystopi titt som tätt, men sjöjungfrur, drakar och middle grade -steampunk ser jag inte lika frekvent.

Sjöjungfruboken lockar mig inte alls egentligen (ja det är sant), det är bara omslaget som sätter igång ett ha-begär. Drakboken däremot tror jag kan vara riktigt bra, jag håller tummarna för det!

          Fantasy                Paranormal          Fairy Tale Retelling     Fantasy/Retelling        Supernatural

         Dytopia                 MG/Steampunk           Paranormal                  Fantasy               Science Fiction

(Håll över bild för att se titel och eventuell serie, klicka för att komma till goodreads)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0