Intressant i mars

Det kommer för mycket lovande böcker för att jag ska hinna med ;)

Men jag är så glad att jag inte sitter med samma lyxproblem som för några år sedan, att nästan aldrig hitta riktigt intressanta böcker. Jag minns så väl den där känslan, längtan efter nya världar och upplevelser men att bara hitta något att "nöja" mig med. Problemet var egentligen inte att de där riktigt bra böckerna inte fanns, utan att jag inte hittade dem.

En trevlig vändning tycker jag är att många släpp denna månad verkar vara stand-alones. Serier och trilogier har sin charm, och är ju lättast att försjunka i. Men ibland är det skönt med berättelser som faktiskt tar slut när man läst färdigt. Jag lyckades inte variera så mycket i genrer, men här är i alla fall några spännande nykomlingar:

   Magical Realism               Fantasy               Supernatural         Romance/Fantasy       Urban Fantasy


      Paranormal                   Dystopia             Science Fiction              Dystopia              Science Fiction

(Håll över bild för att se titel och eventuell serie, klicka för att komma till goodreads)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0