Om nån undrar...

... varför boklotus stått still ett tag, så är det p.g.a arbetsbyte. Jag blev tvungen att lägga massa energi på att söka nytt jobb, sen förbereda mig för nytt jobb, när jag fick besked i november att mitt jobb ska flytta. Nu behöver jag lägga energi på att komma in i nya rutiner och lära mig nya program. Det här är min första vecka på nya jobbet, och jag känner mig lite stressad att bli duktig på det snabbt. Men när allt lugnat ned sig och jag kommit in i nya vardagen så tänkte jag hinna med boklotus igen :)

Kommentarer
Postat av: tantaugusta

Grattis till nya jobbet!

Svar: Tack så mycket! =D
boklotus

2014-01-21 @ 18:49:27
URL: http://tantaugustastekopp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0