Det nya pysslet

Jag har lagt klart ett av de nya pusslen jag köpte! Dessvärre blir beroendet bara starkare och jobbigare ju mer jag bygger...
Jag hade trott att jag skulle kunna vänta någon/några veckor med att börja på nästa, men jag är rädd att jag måste sprätta det sista redan ikväll!
Hur långt ska jag låta det här gå? Jag kan ju inte köpa nya pussel varje månad. Kanske bara ett eller två till, och sen måste jag antingen sluta eller lägga om de gamla. De tar ju både massa plats och kostar pengar, dessutom försvinner massa läs-tid ;) Men det är ju så kul!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket vackert motiv!

Svar: Och det finns så många fler också! :D
boklotus

2013-01-25 @ 18:50:14
URL: http://bokrecensionernu.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0