Intressant i december

Ännu en månad med en hel del intressanta boksläpp. Dock tycker jag inte att jag har sett lika mycket snygga omslag som jag vanligtvis gör. Men många baksidestexter som lockar, som vanligt. Här är tio titlar som jag blivit nyfiken på som kommit/kommer ut i december:

       Middle Grade         Romance/SciFi        Science Fiction            Steampunk               Non Fiction


   Science Fiction          Urban Fantasy            Paranormal          Erotic/Cyberpunk           Paranormal

(Håll över bild för att se titel och eventuell serie, klicka för att komma till goodreads)

Kommentarer
Postat av: Shamandaliex

Ser ut att vara några intressanta böcker du har hittat!
Jag taggade dig i en "utmaning" förresten: http://fantasygrottan.blogg.se/2013/december/nagra-fragor-om-fallen-av-lauren-kate.html

Svar: Vad kul! Den ska jag göra så snart jag får en stund över :D
boklotus

2013-12-11 @ 00:17:10
URL: http://www.fantasygrottan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0