Hunger Games (filmen)

Wow! Vilken fantastisk film, jag är så himla glad att jag väntade med att läsa boken. Jag vet att det där kan provocera vissa, men så är det. Jag hade säkert blivit besviken annars på massa detaljer som inte stämde överens med boken, men nu när jag inte hade läst den kunde jag njuta till fullo av denna underbara film. Dessutom var det så otroligt spännande att inte veta i förväg vad som skulle hända!
Jag visste redan att jag skulle älska den här filmen, så jag hade förberett mig på att bli besviken efter så höga förväntningar, men det behövde jag inte bli. När jag lägger mig ikväll ska jag börja med boken, jag har den redan hemma. Jag misstänker att det blir tidig sänggång eftersom jag så gärna vill börja läsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0