Intressant i oktober

Jag har inte planerat någon stående månadsgrej av detta, men det släpps många spännande böcker i oktober så jag tänkte dela med mig av tio som jag tycker verkar lovande. De två släpp som exalterar mig mest har jag uteslutit, det är Allegiant (Divergent) och Horde (Razorland). De avslutar två serier som jag verkligen sett fram emot men skjutit fram för att jag inte vill sitta och vänta på slutet. Nu kan jag äntligen sträckläsa dem :)

Här är tipsen/förhoppningarna från mig, mycket dystopi och postapokalyptiskt i oktober:

           Horror                       Mystery                  Paranormal           Science Fiction          Horror/SciFi



       Paranormal            Science Fiction              Dystopia                Paranormal           Fantasy/Dystopia

(Håll över bild för att se titel och eventuell serie, klicka för att komma till goodreads)

Kommentarer
Postat av: Astrid Ahlberg

Så mycket enklare det var innan döttrarna övertalade mig att börja läsa oöversatta böcker... Tur att det finns såna som du som testläser, det finns ju hur mycket som helst oöversatt, bra litteratur! :)

Svar: Ja utbudet blir ju så många gånger större att det inte ens går att räkna.
Det är kul när man hittar såna testläsare, jag hoppas kunna fortsätta i måånga år till ;)
boklotus

2013-10-06 @ 22:50:26
URL: http://astridahlberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0