Oatmeal comics

Det här är en av mina favoritwebsidor, den heter kort och gott www.theoatmeal.com.
Killen bakom sidan har gjort några böcker, men jag föredrar sidan med alla comics. Han har hittat en balans där han kan kritisera och belysa många problem med hjälp av komik och enkla illustrationer. Det är mycket småsaker som nog alla känner igen sig i, i-landsproblem t.ex, men en del av stripparna behandlar viktiga ämnen och jag gillar hur han tar upp det utan att det behöver bli för stor grej/debatt.
Det finns såklart lika många strips som helt enkelt bara är kul, och de uppskattar jag lika mycket! Bland mina favoriter finns "Minor Differences", och jag har förstått att "The Bobcats" är bland hans allra populäraste inlägg.

Några andra exempel på hans rolighet, klicka på dem för det är kul:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0