Nyhet: The New Hunger

Nu kära läsare, så har jag något att säga om Warm Bodies igen ;)

Jag läste nämligen ett tillkännagivande av Isaac Marion, att det kommer ut en liten prequel på Warm Bodies, på måndag?! Hans text går att läsa t.ex här.

Den heter The New Hunger och utspelar sig sju år tidigare, är 140 sidor lång, och handlar om Julie, Nora och R (och kanske M, uppfattar jag det som).
Jag känner mig inte lika sugen att läsa den som man kan tro om man läst mina tidigare inlägg om Warm Bodies, men visst är jag intresserad! Jag kommer ju att läsa den, och antagligen kommer jag att älska den, men jag väntar nog ett tag innan jag försöker få tag på den.
Jag gillar stycket som Marion lagt ut om att han ogillar uttryck som "prequel" och "sequel". Han tycker att "books should just have other books". Jag håller nog med honom :p

(Tidigare inlägg, Warm Bodies, fler tankar om boken, Uppföljaren, och Trailern)

Kommentarer
Postat av: SwedishZomcast

Marion har tyvärr valt att sälja eboken på en betasajt, så åtminstone jag kunde inte köpa den. Annoying! Har du läst?

Svar: Nä jag tänkte vänta ett tag, tills uppföljaren börjar närma sig tror jag. Jag skulle vilja sträckläsa alla tre i följd :p Men vad jobbigt om den blir svår att köpa!
boklotus

2013-02-04 @ 15:08:38
URL: http://www.swedishzombie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0