Bokomslag, Gracelingböckerna

Jag vet inte hur många omslag det finns till de här böckerna, men jag hade i alla fall jättesvårt att välja mellan de här två omslagsserierna.
Jag gillar båda väldigt mycket men det som fick mig att välja ungdomsutgåvan var Fire. Jag tyckte omslaget till Fire var så överlägset mycket snyggare som "ungdom" än som "vuxen". Men jag har alltid tyckt att 1an och 3an är snyggare i vuxenutgåvan, så jag borde ha köpt dem i stället.
Nu har jag de första två i ungdom och vet inte om jag ska sälja dem för att köpa hela serien i vuxenutgåva i stället. Å andra sidan har jag ju läst serien nu och behöver kanske inte äga böckerna? Jag blev ju väldigt förtjust i Graceling och kan inte släppa känslan från Bitterblue, men överlag vet jag inte om jag gillade serien mycket att jag måste ha böckerna.
De är dessutom lite för långa för en omläsning och då är det väl onödigt att ha dem kvar :p

(Mina omdömen: Graceling, Fire, Bitterblue)

Kommentarer
Postat av: Nike

Jag älskar ungdomsomslagen - speciellt ettan och trean, lustigt nog! ;)

Svar: Haha, jag gillar dem också!
Den jag gillar mest av vuxenomslagen är trean, är så himla svag för nycklar :)
boklotus

2013-02-24 @ 23:22:55
URL: http://www.bokmalande.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0