Intressant i augusti

Varje månad får jag mail från goodreads med månadens boksläpp inom de genrer jag gillar och de författare jag har läst. Vanligtvis hinner jag inte gå igenom böckerna så noga, och oftast är det bara två-tre stycken som hamnar på min att-läsa-lista.
Men den här månaden tyckte jag det fanns ovanligt mycket intressant! (Plus att jag hade tid att kolla den här gången ;)
Så jag tänkte dela med mig av hela tio stycken som fångade mina ögon. Två av dem släpptes i slutet av juli och resten i augusti:

   Science Fiction            Paranormal             Urban Fantasy        Horror Anthalogy             Mystery


    Steampunk                    Fantasy                 Urban Fantasy           Middle Grade                Comic

(Håll över bild för att se titel och eventuell serie, klicka för att komma till goodreads)

Kommentarer
Postat av: tantaugusta

The screaming staircase nu lagd på bevakning hos Adlibris! Spökhistorier, vad kan passa bättre till hösten?

Svar: Jag håller helt med, spökhistorier är perfekt till hösten =) The screaming staircase blir nog toppenbra!
boklotus

2013-08-22 @ 16:40:00
URL: http://tantaugustastekopp.wordpress.com
Postat av: tantaugusta

Men nu verkar ju Adlibris ta tagit bort sin bevakningslista på obestämd tid. Blir liiiiiite trött. Så medan jag kommer ihåg det måste jag skriva ner den skrikande trappan på ett bra ställe. Suck.

Svar: Nej vad tråkigt! Hoppas du kommer ihåg att skriva ner den, den borde ju gå att beställa ganska snart nu =)
boklotus

2013-08-26 @ 21:38:13
URL: http://tantaugustastekopp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0