Hittat massa Witchbilder

Rotade runt i gammalt ritat idag, och hittade bilder sedan mina systrar läste Witch.
Det märks att jag inte hade barn på den tiden, nu skulle jag aldrig ha tid för sådant här ;)
Har alltså suttit och med blyerts ritat av bilder på karaktärerna i Witch. Idag hade jag nog lagt den tiden på läsning i stället!
Witch är faktiskt en riktigt mysig tidning för yngre läsare, mina systrar var kanske 10-14 år när de läste, och jag uppskattade dem också trots att jag var flera år äldre :p

Kommentarer
Postat av: Vargnatts bokhylla

Åh minnen, jag älskade den tidningen i mellanstadiet. Har nog fortfarande kvar ett halsband någonstans som jag fick från den en gång :)

Svar: Mina systrar hade en kortlek från ett av numren, som jag saknat sedan den försvann. Minns bara hur den såg ut men inte hur man spelade, det var inte en vanlig kortlek utan med text och poäng på varje kort. Har faktiskt letat den på tradera ;)
boklotus

2013-04-14 @ 21:47:40
URL: http://www.vargnattsbokhylla.blogspot.se
Postat av: Boksltt

Vilka fina teckningar! :D
Jag älskade Witch när jag var liten! Minns att det var en riktigt mysig tidning :)

Svar: Tack!
Jag gillade dem också, riktigt mycket, men kände mig samtidigt lite för gammal. Minns att jag önskade att de skulle kommit ut när jag var i yngre tonåren i stället för de äldre =p
boklotus

2013-04-14 @ 22:49:27
URL: http://bokslott.blogg.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie

Åh va mysigt! Jag har en pärm hemma med alla gamla bilder som jag ritade av från den serien när jag var liten =)

Svar: Åh vad kul att fler suttit och ritat av de där bilderna =p Det var/är ju faktiskt en riktigt snygg tidning!
boklotus

2013-04-15 @ 14:00:11
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
Postat av: Nina

Jättefina teckningar. :)
Läste aldrig tidningarna, däremot såg jag tv-serien.

Svar: Tusen tack!
Vad kul, den har jag aldrig sett =p
boklotus

2013-04-16 @ 22:49:15
URL: http://ninasfilmochbok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0