Brevlådsgodis (1 ny)

Det här var ju ett sorgligt brevlådsinlägg, bara en bok! Men jag tror att det är en bok som jag kommer tycka väldigt mycket om, så det är nog inte så sorgligt ändå. Hellre bara en bok som är bra, än flera som är sämre.
Jag fuskade lite när jag beställde den, jag hade inte tänkt köpa fler böcker förrän jag läst ut några jag har hemma, men när jag ändå skulle köpa hem lite andra grejer smög jag med den här också ;)
Den är väldigt fin, men efter att jag beställt den såg jag såklart en bild på den inbundna utgåvan från UK. Den är verkligen fin, med sina svarta sidor. Hade jag vetat hade jag köpt den i stället! Men pocketen är väldigt mysig också, och dessutom mycket lättare att ha med i väskan och det är ju ett plus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0