Vilket bibliotek vill DU ha?

I vårt gamla pannrum i källaren ska vi göra ett bibliotek/lounge en vacker dag, om sådär 5-10 år. Det gör att jag ofta funderar på vilken typ jag vill ha. Modernt "ljust och fräscht", eller lite retro/bohemiskt som jag älskar, eller mer klassiskt med mycket mörkt och rejält?
I Skönheten & Odjuret finns ett riktigt bibliotek, ett stort, som är alldeles magiskt och underbart. Ett sådant skulle jag inte få in i pannrummet direkt ;)
Det finns vääldigt många snygga och moderna hemmabibliotek, med fina eller roliga bokhyllor och möbler. Men jag vet inte om det egentligen är något för mig. Kanske.
Mitt drömrum är nog Ks bibliotek som jag såg när vi tittade på MIB 3. Det får mig att vilja ha ett sådant där mörkt och mysigt, mera gammeldags bibliotek. Vi ska dessutom ha en kamin där vår gamla panna står nu, då kanske det passar med mer klassiskt. Vilket bibliotek skulle ni välja?

Följ min blogg med Bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0