Bokhunger

I ärlighetens namn känner jag mig lite stressad just nu. Jag vill såklart ägna tid till min familj, och det gör jag, och båda mina barn kräver en hel del uppmärksamhet för tillfället. Men jag har även ett dussin böcker som det kliar i fingrarna att få läsa, samt två dataspel som jag är riktigt sugen på. Dessutom måste jag så fort som möjligt redigera klart de sista kapitlen i min egen bok, för jag ska erkänna att jag inte skickat den till tryck än. I helgen ska jag redigera klart och skicka in, jag måste om den ska hinna ut till hösten. Jag kan meddela att egenutgivning inte är bra för självdisciplinen! Eller självförtroendet...
En annan "ärlighet" är att jag tappat tron på mig själv lite. Men jag är väldigt glad över det enda mailet som jag hittills fått angående Mannen i glasflaskan, från en kvinna som längtar efter boken efter att ha läst kapitlen som ligger ute. Jag har nu officiellt fyra fans, och det är ju trevligt med tanke på att jag från början aldrig hade tänkt avslöja boken för någon. Men jag hoppas att fler som skulle ha gillat boken faktiskt kommer upptäcka den. Den kanske inte är så bra som mina fyra fans och jag hittills tycker ;)
Avslutningsvis tänkte jag dela med mig av vad jag kommer slänga mig över härnäst: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0